Smoothie

Med goji och chia

Njut av en iskall smoothie fullproppad av energi från gojibäret, toppad med fiberrik chia och proteinpulver. Perfekt uppladdning inför vardagens påfrestningar eller för en rogivande egenstund mitt på dagen.

Två röda smoothies i glas med sugrör.

Ingredienser, 2 port
Näringsinnehåll1 port
Energi284 kcal
Protein17 g
Kolhydrat30 g
Fett12 g
Varfri mjölksort, 6 dl
Gojibär, 4 msk
Proteinpulver, 4 msk
Banan, 1 st
Hallon, frysta, 1 dl
Ev. Chiafrön, 2-4 msk

Servering:

Mixa proteinpulver med vätskan, bananen och hallonen. Variera gärna ditt val av proteinsmak, testa gärna vanilj eller fruktsmak. Mixa tills du har en slät drink. Toppa sedan med gojibär och om du vill, chiafrön.

Bra ingredienser

 
Gojibär RAW
 
Chiafrön
 
Core Whey Protein

Var denna artikel till hjälp?   Ja   Nej

Relaterade artiklar

 

Syrlig msm- och nyponsmoothie

Starta varje dag med en syrlig och uppiggande "ledsmoothie" fylld med näring och antioxidanter från bl.a. nypon och msm pulver.
 

Gojismoothie

En härlig smoothie med gojibärs-extrakt och hasselnötsmjölk som bas
 

Goji superbäret

Gojibär är smakrika små bär, fullt av antioxidanter, mineraler och vitaminer.
 

Kryddigt julbröd med gojibär

Smaka på julen varje dag genom detta kryddiga och fantastiskt saftiga julbröd på matbordet.
 

Gojibollar

Perfekt när du behöver ett mellanmål fullt med energi och antioxidanter.
 

Energismoothie

Innehåller allt du behöver för att kicka igång systemet.
 

Hemmagjord mysli Goji/Chia

Blanda en engeririk hälsomysli med gojibär och chiafrön.
 

Supersmoothie

Grönt för ögat och en fröjd för gommen, smoothie med avokado, kiwi och ingefära
 

Julmysli med chia och hampafrön

Låt härlig apelsindoft fylla köket tillsammans med vanilj och kanel. Denna rostade müsli ger dig en bra start på juldagsmorgonen.
 

Chiasmoothie med sting

Krya på dig med en härlig chiasmoothie med sting.
Visa fler