Smoothie

Med goji och chia

Njut av en iskall smoothie fullproppad av energi från gojibäret, toppad med fiberrik chia och proteinpulver. Perfekt uppladdning inför vardagens påfrestningar eller för en rogivande egenstund mitt på dagen.

Två röda smoothies i glas med sugrör.

Ingredienser, 2 port
Näringsinnehåll1 port
Energi284 kcal
Protein17 g
Kolhydrat30 g
Fett12 g
Varfri mjölksort, 6 dl
Gojibär, 4 msk
Proteinpulver, 4 msk
Banan, 1 st
Hallon, frysta, 1 dl
Ev. Chiafrön, 2-4 msk

Servering:

Mixa proteinpulver med vätskan, bananen och hallonen. Variera gärna ditt val av proteinsmak, testa gärna vanilj eller fruktsmak. Mixa tills du har en slät drink. Toppa sedan med gojibär och om du vill, chiafrön.

Bra ingredienser

 
Core Whey Protein
 
Gojibär RAW
 
Chiafrön EKO

Var denna artikel till hjälp?   Ja   Nej

Relaterade artiklar

 

Gojismoothie

En härlig smoothie med gojibärs-extrakt och hasselnötsmjölk som bas
 

Syrlig msm- och nyponsmoothie

Starta varje dag med en syrlig och uppiggande "ledsmoothie" fylld med näring och antioxidanter från bl.a. nypon och msm pulver.
 

Kryddigt julbröd med gojibär

Smaka på julen varje dag genom detta kryddiga och fantastiskt saftiga julbröd på matbordet.
 

Goji superbäret

Gojibär är smakrika små bär, fullt av antioxidanter, mineraler och vitaminer.
 

Chiafrön

Chiafrön är nyttiga hälsofrön fulla av protein, omega-3 och kostfibrer.
 

Sommarsmoothie med bär

En somrig smoothie med hallon och jordgubbar som både läskar och mättar.
 

Måltidsersättningssmoothie

Gör din egen måltidsersättning i form av denna smoothie.
 

Hälsoboost smoothie

Härligt nyttig smoothie med alger, greens och protein. Serveras väl kyld!
 

Gojibollar

Perfekt när du behöver ett mellanmål fullt med energi och antioxidanter.
 

Hemmagjord mysli Goji/Chia

Blanda en engeririk hälsomysli med gojibär och chiafrön.
Visa fler
Staff ▲